zondag 10 november 2013

Gastblog van Christine, House of C

Lieve bloglezers,

Zoals jullie weten heb ik sinds kort een printshop voor jullie eigen persoonlijke instagramfoto's.

Ik heb veel leuke positieve reacties ontvangen en ben heel druk om alles steeds professioneler aan te pakken op mijn blog.
Aangezien ik dit blog naast alle andere werkzaamheden doe, wil ik jullie wel blijven voorzien van de nodige inspiratie. Daarom gaat Christine van House of C jullie zo nu en dan voorzien van prachtige post hier op mijn blog. Zij heeft zelf een prachtig blog House of C.  Overigens een van mijn meest favoriete blogs.
Hieronder haar bijdrage, kijk en geniet mee...

Stables cottage


This amazing cottage in Headbourne Worthy (South England) used to be horse stables. Isn't it amazing how beautiful this space is renovated and turned into a home! 
All the lovely original features are still out there. Just look at het exposed timber, the stable doors and the raw ceiling beams. Concrete floors, a light and roomy lounge, large windows but despite all that this contemporary cottage still managed to remail its original character.










Via: HomeDSGN

2 opmerkingen:

  1. Prachtig al dat wit gecombineerd met hout! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben verliefd!!! Ik vind de Barcelona chair zo gaaf! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen