vrijdag 31 januari 2014

Blogpost door Gerrie, Livv Lifestyle

Ikea Noorwegen lanceert per 1 februari een limited edition die zij “ Brakig “ hebben genoemd, vertaald is dit “ lawaai” , waarschijnlijk bedoelen ze hier mee het aantal kleuren en verschillende patronen.
Deze collectie is tot stand gekomen in samenwerking met Artrebels.com. Artrebels bestaat uit 5 pers waaronder Nynne Rosenvine en Michelle Carlslund die beiden bekend zijn om de unieke posters die zij maken.
Zelf ben ik aangenaamd verrast, want ik ben al snel in love van deze pastel kleurtjes en geometrische patronen.
Nu maar hopen dat deze limited edition ook in Nederland verkocht gaat worden, want er zitten hele mooie exemplaren bij die ik maar al te graag wil verwelkomen in mijn huis.


5 opmerkingen:

  1. ik hou van ikea, en wat zijn die krukjes leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he? De collectie is al sinds vorige week bij een aantal IKEA vestigingen te koop! Ik heb mijn slag al geslagen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja,ik zie ook wel dingen voorbij komen waar ik wel verliefd op zou kunnen worden..
    Hopelijk gaan ze dat in Nederland ook verkopen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! ik ga voor de pastel krukken. Like them a lot!

    X Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's all beautiful. We moved into a "new to us" house 2 years ago and we vowed that after the deep chocolates and rich saturated colors of our old house, we are going to keep it neutral. The walls the furniture light and airy and so on. I love all the new things you added to the space. I would even love to have the old furniture and light fixtures to lighten up my house. They didn't work for your client but they would work great for me! Dining Room Table

    BeantwoordenVerwijderen